
אגף הרווחה והשירותים החברתיים עבר לעבוד עם מענה קולי דיגיטלי
אזרחים וותיקים יקרים
אגף הרווחה והשירותים החברתיים עבר לעבוד עם מענה קולי דיגיטלי
שימו לב!
לאחר החיוג למספר הטלפון של האגף- 04-8573232 יש להמתין לתחילת ההאזנה ולהקיש על הספרה- 2
יש להאזין לרשימת העובדות ולהקיש על הספרה המתאימה לעובדת אותה את/ה מבקש/ת.
יש גם אפשרות לדבר עם מענה קולי אנושי.
לשם כך, לאחר החיוג למספר הטלפון של האגף- 04-8573232 יש להמתין לתחילת ההאזנה ולהקיש על הספרה- 0
אין בשלב זה מענה קולי דובר רוסית או אמהרית.
דוברי שפות שאינן עברית- עליכם להקיש על הספרה 0 עם תחילת ההאזנה.
צוות היחידה לאזרח הוותיק ומשפחתו